عمق تنهايي.سکوت بيکسي

سلام عزيزان.به عمق تنهايي خوش آمديد.عزيزان من به ديدن وبي نميام پس دعوت نکنيد که شرمنده بشم.اميدوارم لحظات خوبيو در عمق تنهايي داشته باشيد.اگه نظري پيشنهادي انتقادي داشتيد بهم بگيد ممنون

عمــ ـــق تنهــ ـــایی

گاهی تنهایی ام آنقدر عمیق است*که در آسمان هم احساس میکنم در قفسم.










تنهايي را دوست دارم زيرا بي وفا نيست ...

تنهايي را دوست دارم زيرا عشق دروغي در آن نيست ...

تنهايي را دوست دارم زيرا تجربه کردم ...

تنهايي را دوست دارم زيرا خداوند هم تنهاست ...

تنهايي را دوست دارم زيرا....

در کلبه تنهايي هايم در انتظار خواهم گريست و انتظار کشيدنم را پنهان خواهم کرد... 

•.♥عجیب است دریا !
همین که غرقش می شوی پس می زند تورا....
 مثل تو....!•.♥



نظرات شما عزیزان:

مراد
ساعت15:08---7 خرداد 1391
سوره یاسین رو هر صبج که بلند میشی بخون تمرکز میاره و بعدش به این فکر کن که ایتنده شخصیتی بشی
پاسخ:ee kho az farda mikhonam be chi fek konam ayande che shakhsiyati besham?be in fek konam ke kole rozamo bitamarkoz misham :D


مراد
ساعت0:43---7 خرداد 1391
ممنوتماس ن از راهمنما و اگاهی... التماس دعاپاسخ::(((((((((((((((((

مراد
ساعت0:41---7 خرداد 1391
نمیدونم چرا نت قظع میشه... نارحت نشی
پاسخ:shodam


مراد
ساعت22:41---6 خرداد 1391
ساختی؟؟؟ پس رمز و یوزش چی شد؟؟

مراد
ساعت22:08---6 خرداد 1391
پس چی شده که صفحه بزرگ نمیشه؟؟/؟ چی کار کنم .. هر چی روش کلیک میکنم قفلههه
پاسخ:man alan emtehan kardam bozorg mishe bara man :-?


مراد
ساعت22:07---6 خرداد 1391
نه من م ر اد نیستم... این مستعاره
پاسخhihi :D


مراد
ساعت21:59---6 خرداد 1391
هاننننن چی شده.. قفلش کردی؟؟ صفحه بزرگ نمیشه... کنار ضربدر رو میزنم قفلهههههپاسخ:na baba das nazadam rasi dar morede esmet javabamo nadadiya man in hame soalateto javab midam ama tooo rasi to asan safhe asliye webamo mibini postaii ke mizaramo?

مراد
ساعت21:58---6 خرداد 1391
راستی من چرا نمتونم الان این صفحه نظرلت را بزرک کنم؟؟؟قفلش کردییی

مراد
ساعت21:50---6 خرداد 1391
درست شددپاسخ:avarin :D

مراد
ساعت19:54---6 خرداد 1391
من نمتونم برم چرا پس برام ارور میدهپاسخ:migam keeee user paso ke dadi paine on kadre ye soal porside bayad to on kadre pain farsi benevisi bale neveshti naraft?

مراد
ساعت19:37---6 خرداد 1391
www.dastyari.parsmedic.com
پاسخ:ok





پاسخ:na naraft
raftaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam


raftam dari vared mishi bayad be on soale pain javab bedi


benevisi بله


ok?

پاسخ:omadam biron to boro
پاسخ:bye man bayad beram shab shayad biyam
پاسخ:raftiiiiiiiiiiiiiii?bego beram


مراد
ساعت19:18---6 خرداد 1391
الان برو توش همون که گفتی
adrese sayto bede
پاسخ:man avaz nakardam bayad beram bebakhshid


مراد
ساعت18:59---6 خرداد 1391
کجاییییییییییییییییییییییییییی ی
پاسخ:salam bebakhsh dashtam poste jadid mizashtam
na avaz nakardam

پاسخ:are 1tanha_lxb 1231235abc


مراد
ساعت18:46---6 خرداد 1391
من منتظرم چرا جوابمو نمیدییی/؟؟؟عوض کردیییی؟؟/

مراد
ساعت18:40---6 خرداد 1391
چرا جواب نمیدیییییییییییییی

مراد
ساعت18:16---6 خرداد 1391
رمزشو تغییر دادیییی؟؟؟؟

مراد
ساعت18:15---6 خرداد 1391
مگه یوزر ش1tanha_lxb
و پسوردش"1231235abcنبودددد؟


مراد
ساعت18:13---6 خرداد 1391
سلام... راستی اون اکانتی که برام ساختی ه برام به اسم یک تنها رو تغییر دادی پسوردشوووو؟؟؟

مراد
ساعت13:28---6 خرداد 1391
دوست داشتن که چی بشه؟؟
پاسخ:esmet morade to? nashnidam ta hala in esmoha bara dokhtar? man az farda netam tamom mishe dige shayad sharj nakonam beshinam paye emtehanat 20 shoro mishan manam ke hichi nakhondam bayad beshinam bekhonam pas shayad dige felana nayam


مراد
ساعت13:18---6 خرداد 1391
سلام... خوبی.. حالت خوبه... راستی یک سوال خب تو که میگی این یارو با این سکوت و کارش میخاد بگه دوستش داره یعنی چی؟ دوست داشتن چه فایده داره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:salam na aslan sokot kone ke bege bebin man doset daram behet harf nemizanam bege bebin ba in hame foshiyam ke dari midi masalan hanoz doset daram fayedasho az khodesh bepors dige


مراد
ساعت18:52---5 خرداد 1391
اگر جوابمو نمیدی که برممم؟؟؟؟؟؟
پاسخ:bitafavot be bi ehteramish pas hamon ke nemikhaste chizi bege chon mikhast neshon bede dosesh dare bebakhsid dir j midam saram shologhe vaght nemikonam fek konam j bedam


مراد
ساعت18:45---5 خرداد 1391


مراد
ساعت18:37---5 خرداد 1391
اقا کلی یه جمع بندی از این کارا و ماجراها به ما بگو اخرش چی

مراد
ساعت18:32---5 خرداد 1391
اگر بیتفات میبود که پیام نمیداد دنبال بگیره... تو نظر اصلیت چیه؟؟

مراد
ساعت18:30---5 خرداد 1391
یعنی با دختره بازی میکردی؟؟؟ چقدر بازی؟؟ اون همه فحش و شلوغ بازی ارزش داره که سکوت کنی؟؟؟

مراد
ساعت18:23---5 خرداد 1391
کجایی برا ما بیسواد واضحتر بگووو ارمینننننننننن
پاسخ:are manam bodam inkaro mikardam didam mardaro ke inkaro konan ya shayadam asan barash mohem nabashe bekhad bitafavotisho neshon bede


مراد
ساعت18:21---5 خرداد 1391
اقا ما منظورتو نفهمیدیم... این یارو روانیه یا داره نقش بازی میکنه یا ...
پاسخ:joftesh


مراد
ساعت18:03---5 خرداد 1391
بابا اون همه دختره فحش بد داده... سکوت کنه و نشون بده ادم خوبیه و دوستش داره که چی بشه اخرش؟؟ما اینجور ندیدیم... تو بودی همین کاررو میکردی؟؟ مگر دختر قطعیه؟؟

مراد
ساعت17:58---5 خرداد 1391
کی چی بشه اخرش؟؟ دختر که زیاده

مراد
ساعت16:30---5 خرداد 1391
پاسخ: :((((((((((( bebakhshid halam asan khob nist kho on dide in dokhtare khaste masalan neshon bede ke nababa dosesh dare harfi behesh nemizane harchi bege momkene alaki bashe sokotesh bara inke behesh neshon bede che adame motashekhso bafahmiye neshon bede doshesh dare ke harchi begiham hazeram be jon bekharam

مراد
ساعت16:10---5 خرداد 1391
پس کجاییییییی.... منو کاشتییییی/؟؟؟؟

مراد
ساعت15:57---5 خرداد 1391
پس چی شددد

مراد
ساعت15:41---5 خرداد 1391
من منتظرممممممممممممممممممممممممم ممممممممممممممممممممممممممم
پاسخ:sab kon midam chashb yekam sab kon


مراد
ساعت15:36---5 خرداد 1391


مراد
ساعت15:34---5 خرداد 1391
اخه همه نظرات درست بود این یکی رو هم بگوووو

مراد
ساعت15:33---5 خرداد 1391
اقا اگه نگی نظرتو قهر میکنم اینجا نمیاممممممممممم

مراد
ساعت15:28---5 خرداد 1391
بگوووووووووووووووووووووووووووو ووووووووووووووووووو

مراد
ساعت15:26---5 خرداد 1391
همون که به عقلت میرسه بگو.... بابا من دادگاه نمیبرمت

مراد
ساعت15:25---5 خرداد 1391
حالا به خاظر من نظرتو بگوووووووووو ارمینننننننننننننن

مراد
ساعت15:24---5 خرداد 1391
مردیم منتطر موندیمممممم

مراد
ساعت15:14---5 خرداد 1391
کجایی ؟؟؟ چرا نظرتو نمیگی؟؟
پاسخ:man dar mored ona dige nazari nadaram


مراد
ساعت15:13---5 خرداد 1391
من که اگه یکی بهم فحش بد بده دیگه پشت سرم رو هم نگاه نمیکنم.... تو فکر میکنی این چه جور بوده؟؟؟ اخه گفت خیلی فحش های بدی داده بدبدبداز اونی هم که فکر کنی بدتر

مراد
ساعت15:10---5 خرداد 1391
دوستم گفت این معنیش یعنی چه؟؟؟ اخه مگفت به ادمین فحش های بد داده که بره رد کارش و ولش کنه.... ولی بازم محبت کرده... این یعنی چه؟؟

مراد
ساعت15:08---5 خرداد 1391
همون دوستم که گفتم برا اینکه از اون یارو تنفر رو اعلام کنه بهش غیر مستقیم فحش های بی ادبی داده ولی میگفت بازم اون یارو بهش محبیت کرده... میشه بگی این جوره؟؟؟ با وجودی که دوستم بهش بذترین فحش ها رو داده اون بازم محبت کرده

مراد
ساعت15:05---5 خرداد 1391
نه بابا .... من یک سوال ازت پرسیدم... فکر کن من با تو حدود یک سال دوست مجازی باشم ولی یهو بیام بهت فحش بدم ... چی فکر میکنی از من؟؟؟
پاسخ:man goftam chi fek mikonam ke hala bego ki bod?


مراد
ساعت15:03---5 خرداد 1391
مثلا یک سال و نیم باهات دوست باشم ولی بعد بیام بهت فحش کاری بکنم... چی ازم فکر میکنی که چه جور ادمی هستم؟؟
پاسخ:fek mikonam adame bishori hasti ke hame lotfaro vazifam shomordiu bejaye dastet dard nakone fosh midi manam goftam ke yechize bad migam miram :D hala chi shode ki behet fosh dade?pesare?


مراد
ساعت15:02---5 خرداد 1391
باشه ... من اگه بهت فحش بدم تو از من ناراحت میشی؟؟ فکر میکنی من چه جور ادمی باشم که بهت فحش بدم؟؟؟مثال زدم... اگر بهت یهو بعد این همه خوبی بیام فحش کاری کنم چی فکر میکنی؟؟؟
پاسخ:aha pas mikhai ba in user pas beri fosh bedi?be ki?
پاسخ:age fosh bedi manam yechize bitarbiyati behet migam digam karit nadaram :D


مراد
ساعت14:57---5 خرداد 1391
حالاچی میشه منم یوزر و پسوردشو داشته باشمnemishe dige chika mikhaiish bokoni kho ba email kari nadari ke

مراد
ساعت14:56---5 خرداد 1391
اگه مال خودته که هیچ... ولی اگه مال خودت نیست بده به من مال من باشه... من تو جی میل دارم و یاهو ندارم

مراد
ساعت14:52---5 خرداد 1391
کجایی ؟؟ چرا جواب نمیدیییییییییییییییی
پاسخ:na nemishe chika mikhaish bokoni
پاسخ:har emaili biyad khodam behet migam


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در چهار شنبه 14 / 6 / 1390برچسب:جملات تنهایی,عکس تنهایی,جملات جدید تنهایی,تنهایی,جملات غمگین,,ساعت11:47توسط آرمین نخستین | |


?

Love Icons

Love Icons



با کليک روي +? عمق تنهايي رادر گوگل محبوب کنيد

style=div style=0&br onmouseover=br20br